ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسوول کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران با اشاره به مصوبه شماره 67 از کمیسیون تنظیم مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طبق این مصوبه که از زمان تصویب 18 مردادماه سال جاری قابل اجراست، قیمت هر دقیقه استفاده از سیستم VOIP، صد ریال است که البته ازسوی زیرساخت و اپراتورهای آن اعمال نمی‌شود.

محمودرضا خادمی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: با وجود تصویب و ابلاغ به شرکت ارتباطات زیرساخت‌، این شرکت و سه اپراتور آن، در ازای ارائه سرویس VOIP هنوز دقیقه‌ای 22 تومان، یعنی 12 تومان اضافه بر قیمت قانونی آن را دریافت می‌کنند.

مسوول کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌یی تهران با این پرسش از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر اینکه چرا به عنوان نهادی که مقررات را تصویب می‌کند و وظیفه نظارت دارد به این تخلف نظارت نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: تعدادی از شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه VOIP که ترافیک خود را از اپراتورهای شرکت زیرساخت تامین می‌کنند نیز به غیرقانونی بودن این تعرفه واقفند اما اجرای آن را ناگزیر می‌دانند چون خود با قیمت بالا ترافیک را خریداری می‌کنند.

  • ۸۸/۰۶/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">