ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گفته رییس اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران ،‌ امکان نظارت بر تعمیرکاران موبایل در سراسر تهران توسط این اتحادیه وجود ندارد.

"غلامحسین کریمی" در گفت و گو با خبرنگار موبنا با توجه به گستردگی مراکز تعمیر تلفن همراه در سطح تهران اظهار داشت: این اتحادیه هم اکنون حدود 12 بازرس در سطح تهران دارد اما متاسفانه به دلیل گستردگی و پراکندگی تعمیرکاران، این اتحادیه امکان نظارت و کنترل کافی در این خصوص را ندارد.

وی افزود: هم اکنون مشکلات متعدد و فراوانی در کنترل فعالانی که مشغول به فعالیت در زمینه تعمیر گوشی موبایل هستند وجود دارد به همین دلیل به تمامی مردم توصیه می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تعمیرکار بدون مجوز با شماره تلفن 88531010 تماس گرفتته و واحد متخلف را گزارش دهند تا کمتر از 24 ساعت به این موضوع رسیدگی شود.

سخنگوی اتحادیه دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران معتقد است که هرساله نرخ مصوب برای تعمیرکاران گوشی اعلام می شود و مراجعه کنندگان برای جلوگیری از هرگونه تخلف باید به واحدهایی مراجعه کنند که دارای مجوز و پروانه کسب برای تعمیر گوشی ازاین اتحادیه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار موبنا، این اظهارات در حالی بیان می شود که به دلیل گران شدن گوشی موبایل بیشتر افراد اقدام به نگهداری گوشی هایشان می کنند که در پی این موضوع بازار تعمیرکاران گوشی داغ شده و از سوی دیگر به دلیل عدم کنترل و نظارت در این بازار شاهد افزایش تخلفات در زمینه تعمیرگوشی موبایل شده ایم.

  • ۹۲/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">