ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین تکلیف پاساژ علاءالدین تا فردا

| شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

شاکری درخصوص سرانجام طبقه هفتم علاءالدین با بیان اینکه روز پنجشنبه دادستان ناحیه هفت، مالک پاساژ و شهردار منطقه از طبقات اضافی این پاساژ بازدید کرده‌اند، گفت: روز گذشته آخرین مهلت تخریب طبقات اضافه بوده که این مهم انجام نشد و در حد جمع‌آوری کابل و پارتیشن‌ها اقداماتی جسته و گریخت انجام شد که نهایتا دادستان ناحیه مربوطه اعلام کرده است که نتیجه را در جلسه امروز یا فردای خود اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایسنا وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی وارد عمل شده و باید تخریب با نظر این سازمان انجام گیرد، گفت: امیدواریم دادستان حکم مناسبی را در این خصوص صادر کند.

 

حکم تخریب طبقه اضافی علاءالدین باید هرچه زودتر اجرا شود
در همین رابطه عضو هیات‌ رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره اینکه مهلت تخریب طبقه اضافی پاساژ علاء الدین پایان یافته گفت: باید هر چه زودتر حکم تخریب آن اجرا شود.

ابوالفضل قناعتی روز شنبه در گفت ‌و گو با ایرنا با بیان اینکه جلسه های هماهنگی در خصوص وضعیت این پاساژ هفته گذشته با شهردار منطقه 11 برگزار شد افزود: در همین ارتباط جلسه‌ای نیز با حضور دادستان تهران، مالک و نماینده شهردار هفته آینده برگزار می شود.
وی گفت: در صورتی که این نشست نیز نتیجه ای نداشته باشد برای اجرای هر چه زودتر حکم تخریب طبقه اضافی پاساژ علاء الدین به بالاترین مقام قضایی کشور شکایت خواهم کرد.
قناعتی افزود: چهارماه از تعهد مالک برای تخریب طبقه اضافی می گذرد و در این مدت وی فرصت داشت تا آن را تخریب کند اما هنوز اقدام به تخریب طبقه هفتم که بطور غیرمجاز ساخته شده نکرده و از اجرای حکم امتناع می کند.
وی با بیان اینکه شهرداری برای ورود به پاساژ و تخریب نیاز به حکم دادستانی دارد افزود: اگر در جلسه با دادستانی به نتیجه نرسیم، مسیر دیگری رابرای اعمال قانون در پیش گرفته و به مقام بالاتر شکایت می کنیم.
قناعتی گفت: مهلت تخریب کامل طبقه اضافه این پاساژ تا دهم اردیبهشت‌ ماه بود که هنوز اجرا نشده است.
مجتمع علاءالدین در تقاطع خیابان حافظ و خیابان جمهوری، معروفترین مرکز خرید و فروش گوشی تلفن همراه در تهران است که ساخت آن در سال 74 آغاز شد.
ساخت طبقات اضافی در این مجتمع موجب صدور حکم ماده 100 مبنی بر قلع مستحدثات زاید در طبقه هفت و رفع خلاف از تغییر کاربری پارکینگ منفی سه و اعاده کاربری در سال 93 شد و شورای شهر تهران یکماه برای اجرای حکم به شهرداری مهلت داد.
با شکایت مالک به دیوان عدالت اداری، حکم تخریب تا صدور حکم نهایی به تعویق افتاد و دیوان نیز رای صادره را تایید کرد.

 

پاساژ علاءالدین مصداق برتری ثروت بر قانون نشود

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد که در صورتی حکم قانونی تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین محقق نشود می‌توان گفت ثروت بر قانون ارجحیت دارد.

مرتضی طلایی در گفتگو با خبرنگار «نسیم آنلاین» درباره وضعیت نهایی پاساژ علاءالدین گفت: انتظار داریم قانون در این مورد به نحوه احسن اجرایی شود زیرا در غیر این صورت جامعه اینگونه متصور می‌کنند که ثروت می‌تواند قانون را دور بزند.

وی همچنین افزود: ساخت طبقه هفتم این پاساژ تخلف است شورای شهر تهران در این خصوص حساس شده است و حتی شهردار نیز اعلام تخلف کرده است و قانونگذار نیز حکم تخریب آن را صادر کرده است اما با این وجود تاکنون تخریب این طبقه انجام نشده است.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: حکم صادره برای تخریب این طبقه باید اجرایی شود و مهلت خواسته شده نیز به آخر رسیده است نباید بگذاریم با بی توجهی به این مساله اعلام شود که ثروت بر قانون ارجحیت دارد.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، بر اساس آخرین مهلت خواسته شده از سوی مالک این پاساژ طبقه هفتم آن باید در اواخر فروردین ماه تخریب می شد که هنوز این امر رخ نداده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">