ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تغییر در نحوه ثبت نام همراه اول

| شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۸۶، ۰۳:۵۰ ب.ظ | ۳ نظر

ثبت نام ونحوه واگذاری سیم کارتهای اعتباری و دایمی شرکت ارتباطات سیار ایران از ابتدای سال آینده تغییر می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: در ثبت نام سیم کارتهای همراه اول از اول فروردین ماه 87 به بعد نیز میزان ثبت نام برای هر متقاضی حقیقی و یا حقوقی نامحدود خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: واگذاری سیم کارتهای اعتباری در صورت وجود ظرفیت و امکانات فنی ظرف مدت 30 الی 45 روز پس از تکمیل و تحویل مدارک لازم و با اولویت زمان و تعداد ثبت نام کمتر انجام خواهد شد و از تعداد ثبت نام هر متقاضی حداکثر 5 فقره سیم کارت در هر مرحله قابل واگذاری می باشد.

این اطلاعیه می افزاید: در صورتی که تقاضا بیش از حد ظرفیت و نیز امکانات فنی محدود باشد زمان ، نحوه و تعداد تحویل سیم کارت متعاقبا با اولویت مذکور در بالا و تحویل مدارک به دفاتر ثبت نامی از طریق جراید کثیرالانتشار و بصورت استانی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: موارد مطروح، جایگزین تبصره های یک و دو اطلاعیه قبلی ثبت نام شده و مابقی مفاد اطلاعیه ثبت نام به قوت خود باقی است.

  • ۸۶/۱۲/۲۵

نظرات  (۳)

با عرض سلام وخسته نباشید لطفا طریق های ثبت نام همراه اول(150هزارتومانی)بغیر از اینترنتی را برای بنده ارسال نمائید. سپاس بر شما
اطلاع رسانی خوب بود
سلام من 2ماه است که برای سیم کارت150هزار تومانی ثبت نام کردم ولی آن را تحویل نگرفتم علت چیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">