ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

باقری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت در مراسم امضاء این تفاهم نامه گفت: برنامه اپراتورچهارم برای اجرای شبکه FTTxدر 7 کلان شهر کشور جمعا به میزان 500 هزار پورت درنظر گرفته شده است که 55 هزار پورت آن مربوط به شهر شیراز می باشد.

وی گفت : بااجرای این شبکه درهر نقطه از کشور، مهاجرت کاربران به باند پهن آغاز خواهد شد و از جمله نیازهای این مرحله تولید محتوای بومی بویژه محتوای جذاب است که زمینه اشتغال بسیاری برای کشور فراهم می کند.

باقری گفت : شواهد نشان می دهد که اجرای شبکه دسترسی فیبرنوری رقابت سالمی در کسب و کار فضای مجازی به واسطه وجود دسترسی باز و ایمن فراهم می کند. همچنین مدیریت نظام مند و یکپارچه درکشور شکل می گیرد، آلودگی، ترافیک و مهاجرت شهری و بین شهری کاهش می یابدو مهمتر ازهمه جایگاه منطقه ای و بین المللی کشور ترقی خواهد داشت.

مهندس رستگار مدیرعامل شرکت پرمند و رییس هیئت عامل کنسرسیوم کاپ بعنوان طرف دوم تفاهم نامه درزمینه اجرای شبکه دسترسی فیبرنوری شهرشیراز گفت : کنسرسیوم کاپ متشکل از سه شرکت کامکار سیستم ، آزمون کیفیت و پرمند است که با امضای تفاهم نامه با اپراتور چهارم، مطالعات اولیه برای اجرای شبکه درشهر شیراز را آغاز می کندو متعهد خواهد بودکه ظرف مدت دوماه طرح تجاری موردنیاز را تهیه و ارایه نماید.

رستگار گفت : مطابق این تفاهم نامه، صرفا فاز مطالعاتی و طرح تجاری انجام می شود و اجرای شبکه نیازمند عقد قرارداد اجرایی است که بعنوان فازدوم در دستور کار ایرانیان نت وکنسرسیوم کاپ قراردارد.

  • ۹۳/۱۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">