ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین طرح تفاهم‌نامه‌ی سطح خدمات (SLA) شرکت ارتباطات زیرساخت تهیه شده و تنها در انتظار کسب مجوز هزینه از سوی مجمع این شرکت است.

«محمدتقی خاکی» معاون نگهداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، در خصوص طرح تفاهم‌نامه‌ی سطح خدمات (SLA) این شرکت اظهار داشت: نخستین طرح تفاهم‌نامه تهیه شده است که با کسب مجوز هزینه از سوی مجمع تا آخر هفته جاری اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تفاهم‌نامه SLA به مشتری حق انتخاب می‌دهد، هدف از این طرح را ارائه خدمات با تضمین و در سطوح گوناگون عنوان کرد و افزود: این طرح تفاهم‌نامه، به‌گونه‌ای است که با توافق‌های انجام شده ما بین شرکت و مشتری، خدمات در سطح مورد نیاز و با کیفیتی متفاوت عرضه خواهد شد.

خاکی خاطرنشان کرد: البته قیمت خدمات ارائه شده به نسبت سطح و کیفیت مورد درخواست مشتری متغیر خواهد بود.

معاون نگهداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، تصریح کرد: لزوم کسب مجوز هزینه به دلیل تضمین خدمات ارائه شده و پرداخت جریمه در صورت قطعی‌های احتمالی است، به صورتی که میزان جریمه بیشتر از زمان قطعی خواهد بود.

خاکی با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان جریمه برای قطعی‌ها معادل زمان قطعی است، اظهار داشت: برای قطعی‌ها در حاضر توافقات به صورت عرفی بوده و معادل زمان قطعی از شرکت مربوطه اجاره دریافت نخواهد شد.

  • ۸۵/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">