ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تقاضا برای قطع سریع تلفن مزاحمان اورژانس

| دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خواستار قطع سریع خطوط تلفن مزاحمین اورژانس 115 شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سید شمس‌الدین حجازی در نامه‌های جداگانه به معاون سیاسی امنیتی استاندار، دادستان استان و مدیر عامل شرکت مخابرات استان قم با بیان این‌که مزاحمین تلفنی یکی از معضلات اجتماعی هستند، آورده است: بخش قابل توجهی از تماس با اورژانس 115 و سایر تلفن‌های ارگان‌های امدادی از قبیل 125 و 110 را مزاحمین تلفنی به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به این‌که برخی مزاحمین تلفنی در یک فاصله کوتاه زمانی به دفعات موجب اشغال خطوط ارتباطی 115 می‌شوند، تصریح کرده است: این عمل موجب عدم امکان تماس سایر شهروندان نیازمند به خدمات فوریت‌های پزشکی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: این اقدام مزاحمین تلفنی در واقع به عنوان تهدید سلامتی، خسارات جبران‌ناپذیری را به عموم شهروندان وارد می‌کند و مرکز اورژانس 115 را نیز در مظان اتهام از بابت عدم پاسخگویی یا تاخیر در پاسخگویی قرار می‌دهد.

حجازی با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ مقام‌های قضایی و شرکت مخابرات استان در برخورد با مزاحمین تلفنی آورده است: از آنجا که روند پیگیری امور قضایی نیازمند صرف زمان است عملاً مزاحمین تلفنی مجال ایجاد مزاحمت را داشته و برخوردهای قهری بعدی تاثیری در کاهش خسارت وارده از سوی این افراد را ندارد.

وی موثرترین و قاطع‌ترین اقدام را قطع سریع تلفن‌های مزاحمین دانست و افزود: بیشتر این مزاحمت‌ها و تماس‌ها از طریق خطوط اعتباری تلفن‌های همراه ایرانسل و همراه اول و باجه‌های تلفن به دفعات با اورژانس 115 یا آتش‌نشانی صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خواستار صدور دستور مقتضی و اتخاذ تدابیر ویژه و ایجاد ساز و کار موثر و سریع برای قطع ارتباط مزاحمین اورژانس 115 در هر ساعت از شبانه روز شد.

  • ۹۲/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">