ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همزمان با مراسم سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی از دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات برای معماری و حمایت از سلامت الکترونیک تقدیر شد.
در مراسم نکوداشت سالروز تصویب قانون بیمه همگانی خدمات درمانی که در سالن ‌های همایش‌های صداوسیما برگزار شد، گزارشی از پیشرفت‌های حاصل شده در الکترونیکی شدن نسخ الکترونیکی توسط محمد مهدی ناصحی رئیس سازمان بیمه سلامت ایران ارائه شد.
در ادامه این گزارش به واسطه تلاش‌هایی که شورای اجرایی فناوری اطلاعات در حمایت و معماری سلامت الکترونیک داشت، از رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرای فناوری اطلاعات تقدیر شد.
شورای اجرایی فناوری اطلاعات در جلسات  ۱۸ و ۱۹و ۲۰ و ۲۲ معماری سلامت الکترونیکی و شیوه تعامل بیمه‌ها با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را تصویب و پس از آن به صورت مستمر پیگیری کرده است. حاصل این مشارکت بین دبیرخانه شورای و بیمه‌های درمان و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تحقق ۹۸ درصدی طرح نسخه الکترونیکی و جمع شدن دفترچه‌های بیمه درمان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">