ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت نیمه‌هادی عماد - یکی از شرکت‌های طرف قرارداد با وزارت صنایع برای تولید گوشی تلفن همراه - گفت: شرکت‌هایی که برای تولید گوشی تلفن همراه با وزارت صنایع توافق‌نامه امضا کردند، شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی تلفن همراه در جهان را بین خودشان تقسیم کردند؛ تا تنها با یک تولیدکننده وارد مذاکره شوند و از این طریق جلو رانت‌خواری گرفته شود.
حمیدرضا منجی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این‌که در ابتدای کار در اروپا با سه شرکت ساژم،‌ سونی‌اریکسون و فیلیپس برای انتخاب برند تولید گوشی تلفن همراه در کشور، وارد مذاکره شدیم، اظهار داشت: درنهایت در حال حاضر با شرکت‌های سامسونگ، سونی‌اریکسون و یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلفن همراه در جنوب شرق آسیا وارد مراحل نهایی مذاکرات شده‌ایم.
وی با اعلام این‌که برند اصلی این شرکت برای تولید تلفن همراه در ایران تا دو هفته‌ی‌ آینده مشخص خواهد شد، گفت: با هیچ‌یک از سه شرکت مذکور قرارداد نهایی را به امضا نرساندیم و تا ‌آخرین روز ممکن است برندها تغییر کند؛ همین امر باعث شده تا امتیازات بیشتری را از طرف مذاکره دریافت کنیم.
او در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش تعرفه‌های واردات تلفن همراه، تنها یک شوک کوتاه مدت به بازار داد و هم‌اکنون قیمت‌ها به حالت قبلی خود برگشته است.
محمد ابراهیم مطلع - مدیر عامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران - نیز با اعلام این‌که مذاکرات این شرکت با تولیدکنندگان گوشی به مرحله‌ی نهایی نرسیده است، گفت: در هفته‌ی آینده با سه یا چهار برند وارد مذاکرات نهایی می‌شویم و تا 10 روز آینده برند اصلی خود را مشخص خواهیم کرد.

  • ۸۵/۰۴/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">