ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تلفن‌های ثابت قطع دو طرفه وصل می‌شود

| جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت مخابرات ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز 1396، تلفن های ثابتی که به دلایل مختلف بجز دستور قضایی قطع شده اند را وصل می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان معاون امور مشتریان مدیرعامل با اعلام این خبر گفت : برای تسهیل در ارتباط تلفنی هموطنان عزیز در ایام نوروز، تلفن های ثابتی که به دلایل  مختلف بجز صدور دستور قضایی قطع دو طرفه شده اند، به صورت یک طرفه وصل می شوند.

دکتر زارعیان هدف از این اقدام را کسب رضایت مشتریان در کسب خدمات شرکت مخابرات ابران اعلام کرد و افزود: با انجام این کار، تلفن های دایر شده تا رسیدن هزینه ها به  ٨٠ درصد ودایع قطع نمی شود  اما از مشتریان گرامی درخواست می شود با پرداخت بدهی خود از طریق سامانه ٢٠٠٠ و ١٨١٨ شرکت مخابرات را در ارایه خدمات مناسب یاری کنند.
معاون امور مشتریان مدیرعامل افزود: هدف ما رضایت ١٠٠ درصدی مشتریان است و با تغییر کامل در روندها و فرایندها. به تحقق این رضامندی کمک می کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">