ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تلفن همراه در صدر کالاهای قاچاق کردستان

| سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۸۵، ۰۵:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان بازرگانی کردستان گفت: از مجموع کالاهای قاچاقی که در شش ماهه نخست سال جاری در این استان کشف و ضبط شده، پوشاک و گوشی تلفن همراه دارای رتبه اول و دوم عمده‌ترین کالاهای قاچاق هستند.

" محمد پورنگ " روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شش ماهه نخست سال جاری دو میلیون و ‪ ۴۶۳‬هزار دلار کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط شد که ‪ ۵۸۶‬هزار و ‪ ۴۸۵‬هزار دلار آن به ترتیب مربوط به پوشاک و گوشی تلفن همراه می‌باشد.

به گفته وی قاچاق گوشی تلفن همراه برای نخستین بار است که در این استان انجام می‌شود و در چند ماه اخیر به سرعت در بازارهای استان رواج یافته است.

وی اظهار داشت: گوشی‌های قاچاق تلفن همراه فاقد ضمانتنامه بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی، هیچ شخص و شرکتی در قبال آن جوابگو نیست.

پورنگ افزود: لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، لوازم برقی، چینی آلات و مشروبات از دیگر اقلام قاچاق این استان است.

به گفته وی در شش ماهه نخست سال جاری ‪ ۱۴۱‬میلیون و ‪ ۲۸۹‬هزار دلار از کردستان صادر و هشت میلیون و ‪ ۲۳۷‬هزار دلار وارد شد.

  • ۸۵/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">