ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تمام مطالبات کارکنان مخابرات پرداخت شده است

| دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه اکنون مخابرات هیچ گونه مطالبه ای ندارد ، گفت: در اسفند ماه سال گذشته قبل از بهار 99 همه مطالبات از جمله عیدی و دیگر موارد مالی مربوط به پرسنل مخابرات به طور کلی پرداخت شده است.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « تاخیر در پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درباره  موضوع مطرح شده در بخش « فارس من » درباره تاخیر در پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات گفت: در حال حاضر همه مطالباتی که باید توسط مخابرات انجام می شد پرداخت شده است و اکنون دیگر هیچ گونه مشکلی در زمینه پرداخت مطالبات نداریم و همه معوقه ها و حساب های مالی مربوط به کارکنان انجام شده است.

وی در خصوص مطالبات کارکنان مخابرات افزود: در اسفند ماه سال گذشته قبل از بهار 99 همه مطالبات از جمله عیدی و دیگر موارد مالی مربوط به پرسنل مخابرات به طور کلی پرداخت شده است و در حال حاضر هیچ مطالبه ای دیگر نداریم.

صدری تصریح کرد: در حال حاضر مخابرات هیچ گونه مطالبه ای ندارد و همه مطالبات خود را در ماه پایانی سال گذشته پرداخت کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">