ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

از زمان اعلام شرکت فناوری اطلاعات (وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) مبنی بر اصلاح آدرس سایت‌هایی که به اشتباه فیلتر شده‌اند، این شرکت تنها گزارش رفع فیلتر دو سایت را دریافت کرده است.

یک مقام آگاه در شرکت فناوری اطلاعات به خبرنگار گفت: در پی افزایش اعتراضات مبنی بر فیلترینگ اشتباه برخی از سایت‌های اینترنتی، شرکت IT (دیتای سابق) اعلام کرد که آماده دریافت گزارش سایت‌هایی که اشتباه فیلتر شده‌اند، است.

وی گفت: اما تاکنون و با وجود اعتراضات مختلف، تنها گزارش دو سایت که به اشتباه فیلتر شده‌اند به دست ما رسیده است.وی افزود: کسانی که سایت آنها به اشتباه فیلتر شده‌اند، همچنان می‌توانند از طریق ارسال نامه‌ یا ایمیل Info@ITC.ir به اطلاع شرکت دیتا برسانند تا ترتیب اثر داده شود.

این مقام آگاه در خصوص گزارش‌های دریافتی از سوی شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی مبنی بر فیلترینگ اشتباه برخی از سایت‌ها و نحوه انتقال آن به کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ اظهار بی‌اطلاعی کرد.این در حالی است که برخی از شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی نیز از مدتی قبل اعلام کرد‌ه‌اند که آماده دریافت گزارش‌های مربوط به فیلترینگ هستند که از میزان گزارش‌های واصله از سویISP ها اطلاعی در دست نیست .

  • ۸۴/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">