ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توزیع شش میلیارد تومان شارژ کارت تالیا

| جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۸۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

با فعال کردن پارتی 8-9 میلیارد تومانی توسط مخابرات، به میزان 6 میلیارد تومان شارژکارت در طول 48 ساعته گذشته در سطح کشور توزیع شد و دیگر ادعاها مبنی بر کمبود این کارت در بازار صحت نخواهد داشت.

ابوالفضل شاکری، سخنگو و مشاور مدیرعامل مجتمع صنعتی رفسنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات(سیتنا)، در خصوص علل افزایش نرخ شارژکارت تالیا در بازار با اعلام این مطلب که کمبود شارژکارت تالیا از دو روز گذشته مرتفع شده است، اظهار داشت: وی افزود: در رابطه با گران‌فروشی سیم‌کارت و شارژ کارت، این دستگاه‌های نظارتی هستند که باید نظارت کنند؛ ضمن این‌که ما نیز همزمان تفاهم‌نامه‌ای را با چند مجموعه از جمله یک بانک در ماه جاری در زمینه‌ی اصلاح توزیع شارژکارت به امضا رسانده ایم که در صورت عملیاتی شدن آن تا پایان سال 50 هزار پایانه‌ی فروشگاهی در سطح فروشگاه‌ها و مراکز پر رفت‌وآمد کشور نصب خواهد شد.

شاکری، گفت: با نصب این پایانه‌ها، شهروندان می‌توانند شارژکارت‌های مورد نیاز را با قیمت‌های مصوب و بدون واسطه و به صورت مستقیم از شرکت تالیا خریداری کرده و دیگر دچار کمبودها و موارد کاذب موقتی نشوند.

وی، در خصوص علل افزایش نرخ سیم‌کارت تالیا، با بیان این‌که عوامل مختلفی در این امر موثر بوده‌اند، تصریح کرد: افزایش نقاط تحت پوشش و مسافرت‌ها در فصل تابستان باعث افزایش تقاضا و تحریک نرخ شده بود که با پایان یافتن این فصل پیش‌بینی می‌شود نرخ آن تعدیل شود.

شاکری، با اشاره به توزیع حداقل 300 هزار شماره تالیا تا پایان سال در تهران، اظهار داشت: با اعلام خبر واگذاری سری جدید سیم‌کارت‌های تالیا طی هفته‌های آینده، عرضه‌ی یک میلیون سیم‌کارت دولتی و ورود اپراتور جدید، بازار تالیا نیز تعدیل خواهد شد.

  • ۸۵/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">