ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توزیع کارت‌های تقلبی ایرانسل!

| چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۲:۰۹ ب.ظ | ۱ نظر

یکی از بینندگان «تابناک» در پیامی نوشته است، در روز یکشنبه مورخ هشتم اردیبهشت ماه، فرزند اینجانب برای شارژ موبایل، حود یک عدد کارت شارژ خریداری کرد. دستور کار به این گونه است که با مشخص شدن اعداد ورودی، عمل شارژ انجام می‌شود، ولی برای کارت خریداری شده ما، پیغام داد که این کارت فاقد شارژ است. به این ترتیب، با مراجعه به فروشنده، شماره داده شده، باز امتحان می‌‌شود، اما همچنان پیغام اعتبار نداشتن کارت نمایان می‌شود.

دیروز من به فروشنده مراجعه نمودم و با وی صحبت کردم و البته او تأیید کرد که از این اتفاقات برای کارت‌های ایرانسل افتاده و مسبوق به سابقه است. تنها راه را تماس با شماره‌های 130 و 140 ایرانسل و حل آن توسط آنها دانست.

خلاصه این که این بار با شماره‌های ایرانسل تماس گرفتم که مدت انتظار را پنج دقیقه اعلام کردند.

با آقایی که جوابگو بود، موضوع را در میان گذاشتم و او نیز مراتب را به قول خودش چک نمود و دست آخر گفت، این کارت شارژ، با این شماره در ساعت 24و8 شب در روز یکشنبه استفاده شده است و جالب این بود که پسر بنده کارت را در ساعت 7 خریداری و پس از عدم امکان شارژ در ساعت 30و7 شب در منزل بوده است. کد شماره تلفن اعلام شده نیز 0936 بوده که با شماره تلفن فرزند من کاملا تفاوت دارد.

این آقا به جای پاسخگویی، من را به فروشنده حواله داد. در حالی که تقصیر فروشنده نیست؛ چراکه کارت‌ها را به قول معروف آکبند از ایرانسل می‌خرد و بی‌خبر است. وقتی که به این آقا به دلیل پاسخگویی نامناسب و دلایل واهی که می‌آورد، اعتراض کردم، بسیار راحت ارتباط را قطع کرد.

آیا این نتیجه آگهی‌های فراوان این شرکت در تلویزیون است؟ تا به حال چه مقدار از این کارت‌های استفاده شده و مخدوش را به مردم فروخته و آنها را دچار دردسر کرده‌اند؟ متأسفانه، هیچ کس پاسخگو نیست.

  • ۸۷/۰۲/۱۱

نظرات  (۱)

من هم چند روز پیش یک کارت شارز آکبند خریدم ولی وقتی طبق دستورات برای شارژ شماره روی کارت را وارد کردم با این پیام مواجه شدم که شماره صحیح نیست با اینکه من شماره رو دقیقا وارد کرده بودم و بعد از چند باز با پیام اینکه شماره حساب من سدود شده است مواجه شدم و از خیر ان کارت و مبلغی که داده بودم گذشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">