ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توضیحات فیضی درباره اموال مخابرات

| سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۸۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران انتشار برخی اخبار مبنی بر فروش برخی از ساختمانهای این شرکت پس از اعلام لیست اموال شرکت مخابرات به بورس و سازمان خصوصی سازی را تکذیب کرد.

صابر فیضی در گفتگو با مهر گفت: پس از اعلام لیست اموال شرکت مخابرات ایران به بورس و سازمان خصوصی سازی، هیچ ساختمانی از اموال این شرکت به فروش نرفته و ارزش اموال این شرکت تغییر پیدا نکرده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: برخی رسانه ها اقدام به انتشار خبری مبنی بر فروش اموال این شرکت پس از اعلام به بورس وسازمان خصوصی سازی کرده اند که قویا تکذیب می شود.

وی ادامه داد: فروش برخی از ساختمانهای شرکت مخابرات پیش از اعلام لیست اموال به بورس انجام شد ولی فروش برخی دیگر از ساختمانها که حتی مزایده آن برگزار شده بود، به دلیل اعلام لیست به بورس متوقف شد و پس از آن نیز فروش جدیدی اتفاق نیفتاده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: آن تعداد از ساختمانهای شرکت مخابرات - واقع در محدوده سید خندان- که زمین آن متعلق به وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و ساختمان متعلق به شرکت مخابرات بود نیز به وزارت ارتباطات داده شد و در لیست اموال این شرکت قید نشد.

فیضی تصریح کرد: درآمد دولت از شرکت مخابرات ایران در سال جاری تغییری نداشته است و در صورت واگذاری هر بخش از سهام این شرکت درآمد و هزینه های آن از لیست شرکت مخابرات ایران حذف می شود.

  • ۸۷/۰۴/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">