ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توقف سرمایه‌گذاری مخابرات روی سیم مسی

| دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از توقف کامل سرمایه‌گذاری مخابرات روی سیم مسی خبر داد و گفت: اگر در مناطقی نیاز به توسعه جزئی سیم مسی برای ارائه تلفن ثابت به مردم باشد حتماً این کار را خواهیم کرد.

رسول سراییان در گفت‌وگو با فارس، از توقف سرمایه‌گذاری مخابرات روی سیم مسی خبر داد و اظهار داشت: تمرکز اصلی در حوزه فیبر نوری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: از سال گذشته به طور کامل سرمایه‌گذاری روی سیم مسی برای تلفن ثابت متوقف شده است و تا 5 سال آینده نیز شاهد جمع شدن سیم مسی و جایگزینی آن با فیبر نوری هستیم.

وی ادامه داد: اگر چه تمرکز اصلی در حوزه فیبر نوری است اما اگر در مناطقی نیاز به توسعه جزئی سیم مسی برای ارائه تلفن ثابت به مردم باشد حتماً این کار را خواهیم کرد.

سراییان تأکید کرد: اما جهت‌گیری اصلی شرکت مخابرات ایران استفاده از فیبر نوری است زیرا فیبر نوری فناوری آینده است و حتماً باید به این سمت حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: با آمدن فیبر نوری به لایه دسترسی تمامی نیازهای متقاضیان برآورده خواهد شد و تلفن ثابت، اینترنت و سرویس های ویدیویی روی فیبر نوری پوشش داده می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">