ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توقف صدور کارت ملی فعلی از بهمن

| سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

رییس سازمان ثبت احوال کشور از توقف صدور کارت ملی فعلی از بهمن ماه امسال خبرداد.

به گزارش روابط عمومی ثبت احوال ،ˈ محمد ناظمی اردکانی ˈ روز سه شنبه در بازدید معاون برنامه ریزی ، نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از پایگاه اطلاعات جمعیت کشور گفت: از بهمن ماه سال جاری صدور کارت ملی فعلی متوقف و برای متقاضیان، کارت هوشمند ملی صادر می شود.

وی اظهار داشت: این سازمان شرایط را برای ثبت نام و صدور کارت هوشمند ملی آماده کرده و با توجه به کاریردهای متعدد این کارت در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید شرایط کاربردی کردن آن در تمام دستگاه ها فراهم شود.

ناظمی اردکانی در ادامه گفت: تعدادی بیمارستان، آرامستان ، دفاتر ازدواج و طلاق بصورت آنلاین به پایگاه متصل هستند و آمار وقایع چهارگانه حیاتی بصورت آنلاین دریافت و برای برنامه ریزی در اختیار مسوولان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه شناسنامه های مکانیزه جدید دارای امنیت بالاست و قابلیت جعل آن از بین رفته است، افزود: این شناسنامه ها مبتنی بر پایگاه اطلاعات جمعیت کشور صادر می شوند.

محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی ، نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور نیز در این دیدار ضمن تقدیر از پیشرفتهای حاصل شده در امور سازمان ثبت احوال، آمادگی این معاونت را برای تامین هزینه و کمک در تسریع تامین امکانات لازم اعلام کرد.

وی همچنین قول مساعد داد تا حمایت از کارت کارت هوشمند ملی را در اعتبارات آینده بیشتر مورد توجه قرار دهد.

  • ۹۲/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">