ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرهنگسرای فناوری اطلاعات به پاسداشت روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به تولید بازی رایانه ای با عنوان "دفاع از بیت المقدس" کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، روح الله عابدینی رییس فرهنگ سرای فناوری اطلاعات گفت: بازی رایانه ای"دفاع از بیت المقدس" پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند:"ان‌شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به‌نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت." تولید می شود.وی هدف از ساخت این بازی را معرفی جنایت های رژیم غاصب اسرائیل و مبارزات مردم مظلوم فلسطین علیه آنان را به نسل جوان  و نوجوان و فرهنگ سازی مقوله قدس  عنوان کرد.

عابدینی گفت: بازی دفاع از بیت المقدس دردو پلت فرم وب و اپلیکیشن اندروید و ios ارائه می شود.این بازی به صورت استراتژی می باشد که بازیکن با مدیریت ارتش حزب الله در فلسطین ، مراحل متعدد بازی را تا آزادی کامل قدس شریف ادامه می دهد.

رییس فرهنگسرای فناوری اطلاعات در پایان گفت: بازی دفاع از بیت المقدس مراحل پایانی ساخت خود را می گذراند و به زودی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">