ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توییتر بالاخره به سوددهی رسید

| دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

سال هاست توییتر دچار بحران اقتصادی و زیاندهی مداوم است. این زیاندهی موجب بازگشت دورسی به توییتر شد تا با مدیریت خود این کمپانی را نجات دهد. 
فناوران - حالا گزارش عملکر سه ماهه آخر سال 2017 توییتر منتشر شده و نشان می دهد توییتر سال 2017 را با بازگشت به دوره رشد خود به پایان رسانده است.
جک دورسی با خوشحالی در توییتر خود اعلام کرد به تیم خود افتخار می کند و بهبود توییتر در سال 2018 ادامه می یابد.
گزارش منتشر شده نشان می دهد درآمد توییتر در سه ماهه آخر سال 2017 نسبت به مدت مشابه در سال 2016 حدود 2 درصد افزایش داشته و به 732 میلیون دلار رسیده است. درآمد خالص توییتر نیز طی این دوره 91 میلیون دلار برآورد شد. 
هر چند درآمد کل سال 2017 توییتر 2.4 میلیارد دلار بوده و نسبت به درآمد کل سال 2016 حدود 3 درصد کاهش داشته اما بررسی عملکرد مالی این کمپانی در سه ماهه آخر سال 2017 نشان می دهد این شرکت بعد از سال ها به سوددهی هر چند اندکی رسیده است.
درآمد حاصل از تبلیغات توییتر در سه ماهه آخر سال 2017 حدود 7 درصد رشد داشته است. این رشد ناشی از تغییر سیاست های تبلیغی توییتر و ورودش به دنیای پخش آنلاین است که توییتر طی یک سال گذشته روی آن متمرکز شده است.
در حالی که توییتر به مسیر سوددهی برگشته انتقادات و شکایات بسیاری نسبت به کار این کمپانی در رسانه ها و بین مقامات دولتی مطرح است. به غیر از سو استفاده روس ها از این شبکه اجتماعی برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، اخیرا بسیاری از مقامات فدرال نسبت به خرید دنبال کنندگان جعلی از سوی هنرمندان، ورزشکاران و برندهای تجاری انتقاد دارند. نیویورک تایمز چندی پیش گزارشی منتشر کرد که نشان می داد شرکتی به نام Devumi دنبال کنندگان جعلی به افراد سرشناس در توییتر می فروخته و گردش مالی سنگینی برای این خرید و فروش داشته است. توییتر اعلام کرده علیه شیوه های کاری شرکت Devumi و شرکت های مشابه راهکاری پیدا خواهد کرد.

  • ۹۶/۱۱/۲۳

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">