ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توییتر در آستانه فروش است؟

| پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

همزمان با سقوط 78 درصدی ارزش سهام توییتر، برخی غول‌های فناوری در رقابت برای خرید این شبکه اجتماعی هستند.

به گزارش فارس به نقل از استریت، مدیران توییتر نتوانسته‌اند به اهداف درآمدی خود دست یابند و تداوم وضعیت نامناسب آنها در شش ماه اخیر باعث شده گمانه‌زنی در باره احتمال فروش توییتر افزایش یابد.

منابع خبری از علاقه برخی غول‌های دنیای فناوری مانند مایکروسافت، گوگل و فیس‌بوک به خرید توییتر خبر داده اند، زیرا این شبکه اجتماعی علیرغم شرایط نامناسب مالی کاربران وفاداری دارد و به مرجع اول برای دسترسی سریع به اخبار و اطلاعات مبدل شده است.

فیس بوک پس از خریداری اینستگرام و واتس اپ جایگاه خود در بازار شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای موبایلی پیام رسان را تقویت کرده و اگر بتواند توییتر را نیز خریداری کند، رقبای خود را به حاشیه می راند.

توییتر در همین حال به دنبال تقویت حضور ویدئویی خود بوده و از همین رو مدت زمان ویدئوهای قابل آپلود در توییتر را از 30 ثانیه به 140 ثانیه افزایش داده است. 140 تعداد کاراکترهای قابل ارسال در هر پست توییتری نیز هست.

مدیران توییتر در گذشته هم همکاری هایی با فیس بوک داشته اند و لذا احتمال خریداری این شرکت توسط مارک زاکربرگ محتمل به نظر می رسد.

از سوی دیگر شایعات زیادی در مورد خرید توییتر توسط گوگل به گوش می رسد. نتایج مربوط به یافته های توییتری مدتی است که در گوگل قابل مشاهده است و در صورت خرید توییتر، همکاری های دو طرف تقویت خواهد شد.

همچنین باید توجه داشت که مایکروسافت بعد از خرید لینکداین، نشان داده که به فعالیت در حوزه شبکه های اجتماعی علاقمند است و از همین رو شرکت یاد شده را هم باید خریدار بالقوه توییتر دانست.

  • ۹۵/۰۴/۰۳

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">