ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تیک تاک با اروپا همکاری می‌کند

| جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

تیک تاک با نگاهی به قوانین محتوای آنلاین اتحادیه اروپا به این اتحادیه اجازه دسترسی به نرم افزارهای تحقیقاتی خود را میدهد.
به گزارش سایبربان، اپلیکیشن ویدیوی کوتاه تیک تاک (TikTok) نرم افزار تحقیقاتی خود را به روی محققان در اروپا پیش از قوانین جدید اتحادیه اروپا که شرکتهای بزرگ فناوری را ملزم به انجام کارهای بیشتر برای نظارت بر محتوای آنلاین خود میکند، باز کرد.

تیک تاک که متعلق به شرکت فناوری چینی بایت دنس (ByteDance)میباشد، یکی از ۱۹ پلتفرم آنلاین و موتورجستجوی اینترنتی است که باید الزامات سختگیرانه‌تری را اجرا کنند. این الزامات از ماه آگوست امسال تحت قانون سرویس‌های دیجیتال (DSA) اجرا می‌شود.

این شرکت اعلام کرد که هنوز منتظر است تا اتحادیه اروپا شرایط فنی را برای رابط برنامه نویسی (API) جهت دسترسی به داده های خود تعیین کند، اما به هر حال تصمیم گرفت دسترسی مذکور را فراهم کند.

تیک تاک به طور فعالAPI  تحقیقاتی را قبل از دستورالعمل‌های فنی بیشتر و عرضه محتوای مخازن داده‌ها قبل از مهلت همخوانی با قانون سرویس‌های دیجیتال اجرا می‌کند. البته تمام محققان باید حساب کاربری تیک تاک مخصوص توسعه دهندگان را داشته باشند و در آمریکا یا اروپا مستقر باشند.

این شرکت اوایل سال جاری نسخه اولیه اِی پی آی تحقیقاتی (Research API)خود را برای محققان دانشگاهی در ایالات متحده منتشر کرد.

تیک تاک همچنین به محققان اجازه دسترسی به API محتوای تجاری خود را داد.  

  • ۰۲/۰۴/۳۰

تیک تاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">