ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جشنواره بلوتوث‌های دینی و قرآنی برگزار می شود

| دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین جشنواره ملی بلوتوث‌های دینی و قرآنی را برگزار می کند.

به گزارش موبنا موضوعات قرآنی، دینی و دفاع مقدس محورهای اصلی این جشنواره است و انواع فایل‌های مورد قبول در بخش مسابقه اعم از صوتی، تصویری، پاورپوینت، انیمیشن، فلش، سناریو و متون بلوتوثی خواهد بود.

مقابله با هجوم گسترده بلوتوث‌های مخرب و ضد دینی در سطح جامعه، حساس‌سازی خانواده‌ها و مردم نسبت به موضوع بلوتوث، ایجاد خودباوری و زمینه‌سازی در اقشار جامعه برای تولید محتوای دینی با استفاده از فناوری روز، کاهش هزینه و ترغیب مردم به تولید محتوای دینی بصورت فایل های بلوتوث، گردآوری، تولید و انتشار محتوای دینی اثرگذار، متناسب با نیازهای نسل جوان و ایجاد تحول در فرهنگ استفاده از بلوتوث از عمده‌ترین اهداف این جشنواره اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 20 مردادماه سال جاری مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

تلفن همراه رسانه نوینی است که طی ماه های اخیر مسئولان دولتی درایران متوجه جایگاه و میزان اثر گذاری آن شده اند. این درحالیست در گذشته از سوی مسئولان دولتی توجه جدی به این حوزه نمی شد.

  • ۸۹/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">