ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جشنواره دستاوردهای صنعتIT برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۰، ۰۵:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

دومین نمایشگاه و جشنواره صنعت، بازرگانی و فناوری اطلاعات با هدف بررسی آخرین فناوری های صنعت IT و دستاوردهای متخصصان این حوزه 20 تا 22 دی در مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره ITICC2012 امسال با حضور مسئولان عالی رتبه کشور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت خانه ها و سازمان های ذی ربط ، متخصصان و استادان صاحب نام حوزه صنعت و فناوری اطلاعات ، با بررسی و ارزیابی ابعاد مختلف صنعت فناوری اطلاعات و تلاش برای بحث و تبادل نظر در خصوص صنعت IT در حوزه های مختلف صنعتی و بازرگانی برگزار خواهد شد.

این جشنواره سخنرانی شخصیت های کشوری و علمی، ارائه مقالات مرتبط، نمایشگاه دستاوردها و فناوری های روز در حوزه فناوری اطلاعات، کارگاههای آموزشی جانبی و تجلیل از برترینهای هر یک از بخش های یاد شده با اهدای لوح و تندیس جشنواره را شامل می شود.

حضور استادان به نام و مجرب بین المللی و ارائه روش های کاربردی در حوزه صنعت، بازرگانی و فناوری اطلاعات و همچنین حضور مدیران اجرایی بخش های دولتی و خصوصی از جمله ویژگی ها و فرصت های این جشنواره برای متخصصان و علاقه مندان عنوان شده است.

دومین جشنواره صنعت، بازرگانی و فناوری اطلاعات، خدمات بانکی و نظام پرداخت از طریق بانکداری الکترونیکی، استاندارد مدیریت کسب و کار، سیستم های اجرایی ساخت و ارائه تجربیات پیاده سازی MES در شرکت پارس خودرو، شش سیگما و موارد متنوع علمی دیگر موضوع برخی از کارگاههای مصوب جشنواره امسال است.

  • ۹۰/۰۹/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">