ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جشنواره صنعت و IT بیست مهرماه برگزار می شود

| سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

جشنواره صنعت و فناوری اطلاعات در روزهای بیستم تا بیست و دوم مهرماه سالجاری در سالن اجلاس سران با حضور مقامهای ارشد کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت صنایع ومعادن، ارتقای کمی وکیفی صنعت فناوری اطلاعات، توسعه و استفاده ازIT در صنعت و نقش و تاثیر فناوری اطلاعات در بهره وری صنایع، بازاریابی و فروش محصولات صنعتی از جمله مهمترین محورهای این جشنواره می باشد.

طبق این گزارش ، در این جشنواره مقالات برتر، بهترین سازمان صنایع و معادن استانی، سازمان و شرکت تابعه برتر انتخاب و معرفی خواهند شد.

همچنین برگزاری نمایشگاه جانبی و کارگاههای آموزشی، انتخاب و معرفی20 صنعت و شرکت برترکه در بخش فناوری اطلاعات فعالیت می کنند با رویکرد توجه به بخش خصوصی در حوزه صنعت وIT از دیگر برنامه هایی است که دراین جشنواره به آن پرداخته می شود.

براساس این گزارش، راه اندازی پورتال اطلاع رسانی جشنواره صنعت وIT، یکی از اقدامهایی است که برای آشنایی بیشتر علاقمندان با اهداف و برنامه های این جشنواره به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • ۸۹/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">