ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز از آغاز عملیات‌های ماهانه جهت پاک‌سازی شهرستان‌ها از بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، خسرو کردمیهن از تشکیل ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز در مرکز استان‌ها خبر داد و گفت: این ستادها از چهار عضو دائمی شامل نماینده محترم وزرات ارشاد مرکز استان، نماینده محترم مرجع قضایی، نماینده محترم پلیس امنیت اخلاقی و نماینده محترم نظارت بر اماکن عمومی ناجا تشکیل می‌شود.

کردمیهن از آغاز عملیات‌های پاک‌سازی در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: پس از تشکیل ستادها در مراکز استان، به صورت آزمایشی و جهت آموزش ستاد شهرستان‌ها، چهار عملیات در شهرستان‌های رشت، ارومیه، اهواز و یزد انجام شد.

رییس ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز ادامه داد: تنها در همین چهار عملیات آموزشی بیش از 45000 هزار بازی غیرمجاز کشف و ضبط شد. در شهرستان رشت 5260 بازی از 7 واحد توزیع، در شهرستان ارومیه 3677 بازی از 7 واحد توزیع، در شهرستان اهواز 26830 بازی از 4 واحد توزیع و در شهرستان یزد 10828 بازی از 5 واحد توزیع کشف و ضبط شد.

خسرو کردمیهن به وضعیت اسفناک عرضه محصولات فرهنگی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در شهرستان یزد این اولین بار طی 5 سال گذشته بود که عملیاتی جهت پاک‌سازی محصولات فرهنگی غیرمجاز انجام می‌گرفت. وضعیت این شهرستان به‌گونه‌ای بود که بازی غیرمجاز و سیاسی Battlefield 3 به صورت آشکارا در مغازه‌ها به فروش می‌رسید.

کردمیهن ادامه داد: از این پس ماهانه دو مرکز استان مورد بازرسی و عملیات‌های پاک‌سازی قرار خواهد گرفت و این مهم در راستای رسیدن به بازاری یک‌پارچه و هم‌چنین مشخص شدن آمار فروش و عرضه بازی‌های در کشور صورت می‌گیرد. از طرفی این کار جهت حمایت از بازار بازی‌های مجاز و ناشرانی است که به صورت قانونی در حال فعالیت و عرضه این محصولات هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">