ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حاشیه‌های رونمایی از فاز 2 شبکه ملی اطلاعات

| سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

مراسم رونمایی از مرحله دوم شبکه ملی اطلاعات دوشنبه در هفتمین روز از دهه فجر با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اپراتورهای ارایه کننده خدمات اینترنتی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه بود.

به گزارش ایرنا، از شب قبل و در محوطه باز سالن شهید قندی وزارت ارتباطات شماری از اپراتورهای عرضه کننده خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات غرفه های خود را آراسته بودند.
دعوت از خبرنگاران برای پوشش خبری این دستاورد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از یکشنبه انجام شده و ساعت حضور آنان 9 صبح اعلام شده بود.
برای حضور خبرنگاران ورودی یک در دعوت نامه نوشته شده بود اما به دلیل برگزاری نمایشگاه، خبرنگاران مجبور بودند از در شماره چهار تردد کنند.
قرار بود مراسم ساعت 9 آغاز شود اما به دلیل تاخیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیرتر برگزار شد.
محمود واعظی پیش از ورود به سالن سخنرانی نمایشگاه دستاوردها را افتتاح و از غرفه های مختلف بازدید کرد.
وی در مقابل هر غرفه با متولیان مذاکره می کرد و در جریان اقدام های آنان قرار می گرفت.
شمار زیادی از عکاسان و فیلمبرداران این افتتاحیه را پوشش می دادند اما به دلیل فضای محدود نمایشگاه و حضور مراجعه کنندگان فراوان تردد با کمی اشکال انجام می شد.
تصویربرداران یک تلویزیون اینترنتی نیز پوشش زنده مراسم را برعهده داشتند که به دلیل تجهیزات زیاد برای دیگر افراد مزاحمت ایجاد می کردند.
محمد جواد آذری جهرمی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، نصرالله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات، علی اصغر عمیدیان رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، محمد خوانساری رییس مرکز پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمود خسروی مشاور وزیر ارتباطات، واعظی را در این بازدید همراهی می کردند.
وزیر پیش از خروج از نمایشگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضیح هایی درباره شبکه ملی اطلاعات ارایه کرد.
در فهرست برنامه های مراسم افتتاحیه نامی از دبیر شورای عالی فضای مجازی و سخنرانی معاونان وزیر دیده نمی شد و فقط قرار بود جهانگرد سخنانی را بیان کند اما با آغاز مراسم و افزوده شدن فیروزآبادی به جمع، سخنرانی وی و سپس همه معاونان وزیر ارتباطات در برنامه گنجانده شد.
هنگام برگزاری مراسم، از خبرنگاران برای پوشش خبری دیدار وزیر ارتباطات با وزیر اقتصاد مالزی دعوت شد اما پس از مدتی اعلام کردند به حضور رسانه ها نیازی نیست.
مراسم افتتاح مرحله دوم شبکه ملی اطلاعات در ساعت 13 و 30 دقیقه و پس از سخنرانی واعظی به پایان رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">