ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حضور یک شرکت قطری در مزایده اپراتور سوم

| سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۷، ۰۴:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت قطر تلکام اعلام کرد، در حال بررسی امکان حضور و مشارکت در مناقصه اپراتور سوم تلفن همراه ایران به منظور گسترش فعالیتهای بین المللی خود است .

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الشرق الاوسط شرکت قطر تلکام طی بیانیه ای اعلام کرد : با توجه به پتانسیل بسیار خوب بازار مخابرات ایران ، این کشور فرصت سرمایه گذاری بیسار مناسبی برای شرکتهای خارجی به شمار می رود . شرکت قطر تلکام هنوز هیچ گونه مشارکتی در خصوص این پروژه نداشته است و در حال بررسی شرایط ورود به بازار ایران است.

شرکت قطر تلکام به زودی نظر نهایی خود را در خصوص مشارکت در این پروژه اعلام خواهد کرد .

ایران هفته گذشته از شرکتهای خارجی دعوت کرد تا در مناقصه اپراتور سوم تلفن همراه شرکت کنند . در حال حاضر دو اپراتور تلفن همراه در ایران وجود دارد . شرکت مخابرات ایران که یک شرکت دولتی است و شرکت ایرانسل با مشارکت 49 درصدی شرکت ام تی ان آفریقای جنوبی ، دو اپراتور تلفن همراه آفریقای جنوبی به شمار می روند .

شرکت قطر تلکام در حال حاضر فعالیتهایی در اندونزی ، عراق و الجزایر دارد . نشریه مید از تمایل شرکت زین کویت برای مشارکت در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه ایران خبر داد .

  • ۸۷/۰۶/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">