ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر اطلاع‌رسانی و ICT دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ی علمیه‌ی قم گفت: تا کنون 39 درصد از بودجه‌ی مصوب سال 83 که در حدود 164 میلیون تومان بود را دریافت کردیم.

”محمدرضا حسینی” در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این‌که اواخر تیرماه پایان سال مالی طرح‌ها محسوب می‌شود، گفت: از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انتظار می‌رود، با توجه به این موضوع هر چه سریع‌تر برای اختصاص باقی بودجه و اعتبارات مصوب شده به سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها اقدام کند.

وی افزود: تاخیر در اختصاص اعتبارات، موجب متضرر شدن ما می‌شود چون مطمئنا سازمان‌ها در مقابل پیمان‌کاران خود تعهد دارند و این تاخیر در نهایت به نفع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز نخواهد بود و از کیفیت کارها نیز کاسته می‌شود، بنابراین این عملکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تاخیر پرداخت اعتبارات باعث کاهش کیفیت کار می‌شود.

مدیر اطلاع‌رسانی و ICT دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ی علمیه‌ی قم آموزش ICDL، ایجاد پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و تقویت آن‌ها را از مهم‌ترین پروژه‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ی علمیه‌ی قم برشمرد و اظهار داشت: به دلیل کمبود بودجه بسیاری از پروژه‌های ما ناتمام مانده و مجبوریم با گام‌های آهسته‌تری برای اجرای آنها حرکت کنیم.

وی یادآور شد: منتظریم تا بودجه سال 83 تصفیه شود، تا طرح سال 84 را در فرصت مناسب در اختیار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قرار دهیم.

حسینی در پایان اظهار داشت: از دولت بعدی نیز تقاضا داریم مسیر دولت قبلی را در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات البته با شتاب بیشتری ادامه دهد.

  • ۸۴/۰۴/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">