ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حوزه ICT همچنان در حال تدوین است

| دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

موبنا – ظاهرا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعلا خبری از اجرای طرح مشخصی نبوده و همچنان این انواع و اقسام وعده‌ها هستند که در حال تدوین برای اجرا هستند.

برای نمونه مرکز تحقیقات مخابرات ایران در حالی از انبوهی طرح‌های در دست تدوین سخن گفته که گویی در نخستین روز کاری خود به سر می‌برد. ظاهرا این مساله تنها محدود به مرکز مذکور نیست و در سایر بخش‌های وزارت ارتباطات نیز طرح‌های مختلفی در دست تدوین هستند.

پیوست‌های فرهنگی، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیکی و چندین و چند طرح دیگر در مرحله تدوین بوده و همچنان طرح‌های دیگری نیز در دست تدوین است.

در جدیدترین این تدوین‌ها عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات گفته، سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای نقشه راه اصول ممیزی فناوری اطلاعات را در کشور تدوین خواهد کرد.

ظاهرا کمبود بودجه باعث شده تا اکثر طرح‌ها به سمت پروژه‌های کاغذی و تدوینی هدایت شده و امور عمرانی و اجرایی در اولویت‌های بعدی قرار دارند

  • ۹۳/۱۰/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">