ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خبری از مدیر عامل مخابرات نیست

| يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

در اغلب انتصابات جدید معاونت‌های وزارت ارتباطات به جز در یک یا دو مورد، جوان گرایی مورد انتظار انجام نشد و گزینه جدید مدیریت مخابرات نیز با ورود فکر تازه و جوان برای احیای این شرکت همخوانی ندارد.

به گزارش فارس، امروز صبح قرار بود جلسه سهامداران شرکت مخابرات ایران برای تعیین هیات مدیره این شرکت برگزار شود که نشد و گفته می‌شود که قرار است این نشست عصر امروز برگزار شود. 

انتخاب رییس هیات مدیره، نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دستور کار این جلسه خواهد بود.

در این میان مهدی صفری از شرکت سهامدار عمده مخابرات به عنوان گزینه ریاست هیات مدیره و مجید صدری مدیرعامل رایتل به عنوان گزینه مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران مطرح هستند.

پیش از این، محمد جواد آذری جهرمی در تعیین معاونان خود، حسین فلاح جوشقانی را به سمت ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رسول سراییان را به سمت ریاست سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرتضی براری را به عنوان رئیس سازمان فضایی، نصرالله جهانگرد را به عنوان معاون فناوری و نوآوری و سیدحسین دهدشتی را به سمت معاون حقوقی، امور دولت و مجلس منصوب کرده بود.

در اغلب انتصابات انجام شده در معاونت‌های وزارت ارتباطات که بیشتر به جابه‌جایی مدیران نزدیک بود به جز در یک یا دو مورد، جوان گرایی مورد انتظار انجام نشد.

اگرچه منعی در انتصاب مدیران بازنشسته به سمت معاونت در وزارتخانه‌ها نیست اما پس از انتخاب جوان‌ترین وزیر برای وزارت ارتباطات انتظار عمومی برای انتصاب مدیران جوان در رده معاونت بیشتر بود.

اگرچه منع قانونی برای انتصاب مدیر بازنشسته در شرکت های خصوصی نیست، اما در هر حال انتصاب احتمالی صدری به عنوان مدیرعامل مخابرات نیز با جوانگرایی مورد انتظار همخوانی ندارد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">