ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خصوصی سازی مخابرات در انتظار مصوبه دولت

| يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۸۶، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مصوبه دولت در تاریخ هشتم اسفند ماه 85 و سپس طرح در شورای عالی واگذاری را اساسی‌ترین اقدامات در راه واگذاری این شرکت به بخش خصوصی و عرضه سهام در بورس دانست.

مهندس صابر فیضی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: در شرایط کنونی، ما منتظر ابلاغ مصوبه دولت هستیم تا بتوانیم اطلاعات و ارقام را در اختیار سازمان خصوصی‌سازی و بورس قرار دهیم تا پس از پذیرش، کارهای مربوطه پیش رود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها، اطلاعات مورد نظر سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس را تا تیرماه در اختیار این نهادها قرار می‌دهیم تا تصمیم نهایی در این زمینه از طریق دو سازمان فوق اتخاذ شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: البته نکته‌ای که در این راستا مهم است، بر اساس برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی ‌شده، تمامی مشترکانی که ودیعه گذاشته‌اند، به میزان ودیعه پرداختی، سهام‌دار شرکت مخابرات خواهند شد.

فیضی، روند خصوصی‌سازی در شرکت مخابرات ایران را دارای سرعت مناسبی دانست و افزود: از زمان آغاز خصوصی‌سازی تاکنون، اقدامات صورت گرفته، "بسیار مناسب" ارزیابی شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در پایان، با بیان این مطلب که شرکت‌های مخابراتی به صورت یکپارچه وارد بورس می‌شوند، گفت: با استفاده از تراز تلفیقی، شرکت مخابرات ایران زیان‌ده نخواهد بود.

  • ۸۶/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">