ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خطوط فاقد اینترنت مخابرات جمع‌آوری می‌شود

| يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: نصب و توسعه خطوط PCM تلفن ثابت در شبکه مخابرات ایران متوقف شده و در سال‌های اخیر نیز نصب PCM به صورت موردی و بنا به درخواست بوده است.

داوود زارعیان در گفت‌وگو با فارس، درباره الزام کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای حذف و جمع‌آوری خطوط PCM تلفن ثابت و برنامه شرکت مخابرات ایران برای جایگزین کردن این خطوط، اظهار داشت: توسعه خطوط PCM از چند سال پیش در شبکه مخابرات ایران متوقف شده و در سال‌های اخیر نیز نصب PCM به صورت موردی و بنا به درخواست انجام می‌شد. 

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: پیش از این بخش عمده‌ای از خطوط PCM در سراسر کشور جایگزین شده و در حال حاضر تعداد PCM ها زیاد نیست اما برنامه تعویض تمامی PCMها را در دستور کار داریم. 

وی تأکید کرد: برنامه شرکت مخابرات ایران، جمع‌آوری تمام خطوط PCM و جایگزین کردن آنهاست که در این باره هفته گذشته جلسه‌ای برگزار شد و کمیته‌ای برای مطالعه و تعیین روش جایگزین کردن این خطوط مأمور شد که نتیجه این کمیته 2 تا 3 هفته آینده مشخص می‌شود. 

خطوط PCM خطوطی هستند که مخابرات به دلیل کمبود کابل مسی از طریق آن خطوط تلفن را در اختیار مشترک قرار می داد و این خطوط امکان دریافت اینترنت روی تلفن ثابت را ندارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">