ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دانشگاه مجازی شهرداری دانشجو می‌پذیرد

| دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۸۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ | ۷ نظر

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از راه اندازی دانشگاه مجازی (اینترنتی) شهرداریها در 5 شهر کشور با همکاری دانشگاه علم و صنعت از بهمن 85 خبر داد.

به گزارش فارس، عزیز دولتخواه صبح امروز در نشستی با خبرنگاران با بیان این که دانشگاه شهرداریها از بهمن در شهرهای مشهد، قم، رشت، بروجرد و سنندج در دو رشته کارشناسی فناوری اطلاعات (IT) و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) دانشجو می پذیرد، تصریح کرد:50 درصد سهمیه این دانشگاه متعلق به کارکنان شهرداریها و 50 درصد برای عموم است.

وی با تاکید بر این که کلیه ضوابط این دانشگاه مطابق قوانین و مقررات آموزش عالی خواهد بود، افزود:این دانشگاه آزمون ورودی ندارد و متقاضیان ترم اول را باید به صورت دانشپذیر سپری کنند و در صورت احراز نمره قبولی از ترم دوم دانشجوی این دانشگاه محسوب می شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از احداث دانشکده مهندسی مدیریت شهری در محوطه دانشگاه علم و صنعت خبر داد و گفت:در حال توافق با مسئولان این دانشگاه هستیم و امیدواریم کلنگ احداث این دانشگاه هفته آینده به زمین زده شود.

وی هدف از احداث این دانشگاه را تربیت نیروی انسانی متخصص در رشته‌های مورد نیاز شهرداریها عنوان کرد و تصریح کرد:در صورت تصویب آموزش عالی به دنبال ایجاد رشته‌های کاربردی و عملیاتی در مقاطع مختلف همچون کارشناسی ارشد اقتصاد شهری، کارشناسی مبلمان شهری، کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت پسماند، کارشناسی-دکترای رشته برنامه ریزی و توسعه روستایی هستیم.

دولتخواه در ادامه اظهارات خود در این بخش با اشاره به تدوین 35 کتاب آموزشی به منظور یکسان سازی اصطلاحات و مفاهیم در مجموعه شهرداریها و دهیاریها، تصریح کرد:اتمام کار تدوین دایرة المعارف جامع شهری و روستایی توسط مرکز تحقیقات وزارت علوم طی 6 ماه آینده، تهیه بسته های نرم افزاری آموزشی، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا مرتبط با موضوعات شهری از دیگر مواردی است که معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در بخش آموزش و مطالعات کاربردی پیگیری می کند.

  • ۸۵/۰۹/۰۶

نظرات  (۷)

با سلام و خسته نباشسید لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به کجا باید مراجه کرد.ممنون از راهنمائی شما
خواهشمند است اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام و رشته های مورد قبول برای کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و....
  • سید هادی حسینی
  • سلام خسته نباشید برای ثبت نام باید به کجا مراجعه کنیم. متشکرم
  • داود یوسفوند
  • با سلام وخسته نباشید لطفاً اطلاعات بیشتر در مورد رشته مدیریت اجرائی بدهید . نحوه ثبت نام ، شهریه ، و....
  • عباسقلی امیرانتظاری
  • با سلام در رابطه مدریت اجرائی اطلاعات بیشتری ارئه فرمائید
    باسلام و تبریک سال نو بسیار عالی است ولی نحوی ثبت نام و شروع دوره کارشناسی ارشد mbaرا نزده اید
    سلام خسته نباشید لطفا نام و آدرس دانشگاه مجازی در رشت در رشته آتی را برایم بفرستید با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">