ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است در یک ماهه مرداد ماه ۳هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال از مکالمات و دیتا درآمد شناسایی کرده است.
  شرکت مخابرات ایران با سرمایه ثبت شده ۶۰ هزار میلیون ریال گزارش فعالیت ماهیانه یک ماهه منتهی به پایان مرداد ۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش سنا شرکت مخابرات ایران گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به پایان مرداد را اعلام کرد. شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است در یک ماهه مرداد ماه ۳هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۴۲۴ میلیون ریال از مکالمات و دیتا درآمد شناسایی کرده است. همچنین این شرکت اعلام کرده است از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۱۷ هزار و ۲۶۵ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال درآمد شناسایی کرده است.

اخابر پیش بینی درآمد حاصل از قراردادها در سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۶ را ۴۹ هزار و ۶۹۷ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال اعلام کرده است. پیش بینی بهای تمام شده قرارداد در سال مالی جاری نیز توسط مخابرات ۴۳هزار و ۷۶۰ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال اعلام شده است. مخابرات درباره عملکرد مرداد ماه توضیح داده است درآمد دیتا ناشی از فروش adsl و …. در حوزه تلفن ثابت و خدمات دیتا و درآمد مکالمه ناشی از درآمد های شهری، بین شهری، بین اللمل، اتصال متقابل، خدمات ارائه شده به مشتریان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">