ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرب مازار رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشورمالیات در پاسخ به این سئوال که آیا در بودجه سال جاری پیش بینی برای مالیات تلفن های همراه با شماره های رند صورت گرفته بود یا خیر، گفت: خیر، چنین چیزی پیش بینی نشده بود.
به گزارش مهر رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشورمالیات بر تلفن های همراه را مالیات ثابت ذکرکرد و اظهارداشت : میزان این نوع مالیات را دولت تعیین کرده که سازمان نیزنسبت به اخذ آن اقدام می کند.
وی بیان کرد: درآمد جدید حاصل از فروش تلفن همراه با شماره های رند ، درآمد شرکت مخابرات است که خود این شرکت نیز باید مالیات بپردازد.
عرب مازار تعداد شماره های رند تلفن همراه را 400 هزار شماره ذکر کرد وافزود: رقم های دریافتی حاصل از فروش و مزایده این شماره ها میلیونی است که البته بالابودن تعداد شماره ها از لحاظ قانون عرضه و تقاضا باعث کاهش قیمت آنها می شود.
وی خاطر نشان کرد: اضافه ارزش دریافتی حاصل از فروش این شماره های رند در حساب های شرکت مخابرات درج می شود که در پایان سال خود شرکت مخابرات باید مالیات آنها را بپردازد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشوربا اشاره به اینکه مالیات تلفن همراه توسط مردم پرداخت می شود، بیان کرد: خریدار تلفن همراه به ازای خرید تلفن ، دریافت و پرداختی را به عنوان مالیات مصرف کننده و نه مالیات شرکت مخابرات انجام می دهد.

  • ۸۵/۰۷/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">