ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درآمد میلیاردی مخابرات از شبکه IN

| يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۵:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

به طور میانگین، در سیکل دو ماهه، حدود 2.5 تا 3 میلیارد تومان از طریق ارائه شبکه IN، حاصل ‌شده که تنها 30 درصد آن متعلق به شرکت مخابرات بوده و مابقی به حساب شرکت‌های طرف قرارداد واریز می‌شود.

مهندس محمد صدقی، مدیر شبکه هوشمند مخابرات استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: شبکه هوشمند IN، به طور میانگین، روزانه 600 هزار نفر استفاده‌کننده دارد که از این میان، 400 هزار نفر متقاضی اینترنت هوشمند هستند.

صدقی، افزایش تعداد استفاده‌کنندگان از شبکه هوشمند تا سقف 800 هزار مکالمه در روز را از برنامه‌های این مجموعه دانست و افزود: با راه‌اندازی این شبکه در کرج، نه تنها 800 هزار مکالمه، بلکه یک میلیون مکالمه در روز محقق خواهد شد.

وی، استقبال و گرایش به شبکه IN را بیش از میزان پیش‌بینی شده عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی‌های اولیه، حدود 200 هزار نفر بوده است، در حالی که تعداد استفاده‌کنندگان از آن بسیار بیشتر از این میزان است.

صدقی، با بیان این‌ مطلب که سرویس پست صوتی، از اواخر سال گذشته به سرویس‌های شبکه هوشمند افزوده شده است، اظهار داشت: طبق برنامه سال جدید، توسعه شبکهIN در کرج و شهرستان‌های استان تهران آغاز خواهد شد.

وی، افزود: بخشی از سرویس‌های شبکه هوشمند، از ماه جاری در کرج به عنوان یکی از کلان‌شهرهای ایران (که دارای تعداد زیادی مشترک تلفن و شبکه گسترده است)، قابل استفاده بوده و پس از رفع مشکلات ارتباطی، به سایر شهرهای استان تهران نیز تعمیم می‌یابد.

صدقی، در خصوص افزوده شدن احتمالی سرویس‌های جدید به شبکه هوشمند، گفت: شبکه هوشمند، افزایش سرویس نخواهد داشت، بلکه توسعه آن در شهرهای استان تهران و افزایش متقاضیان این سرویس‌ها مد نظر است و به دلیل تعدد تعداد درخواست‌کنندگان تلفن اینترنتی، افزایش گسترده‌ای در امکانات ورودی شبکه هوشمند و امکانات داخلی این شبکه خواهیم داشت.

  • ۸۶/۰۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">