ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درخواست بازنگری در روابط عمومی ایرانسل

| دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۴ ب.ظ | ۱ نظر

نظر به اینکه ارتباط رسانه‎ها با ایرانسل تنها از طریق روابط عمومی این اپراتور میسر است و این روابط عمومی در سال‎های اخیر با برخوردهای سلیقه‎ای و غیر حرفه‏‎ای ارتباط بخشی از رسانه‎ها با این اپراتور را قطع کرده است، انتظار می‎رود مدیریت این اپراتور در مسیر ارتباطی ایرانسل با رسانه‎ها بازنگری کند.

به گزارش سیتنا، اپراتور دوم تلفن همراه در کشور طی سال‎های اخیر تنها به مدد هزینه‎های تبلیغاتی فراوان زمینه‎ی ارتباط این اپراتور با رسانه‎ها را فراهم کرده است، اما نکته‎ی جالب آنکه روابط عمومی ایرانسل با برخوردی غیرحرفه‎ای و سلیقه‎ای زمینه‎ی ارتباط بخشی از رسانه‎ها با این اپراتور را قطع کرده و تنها با برخی رسانه‎های گزینشی در ارتباط است.

انتظار می‎رود مدیرعامل ایرانسل که خدمات اپراتور تحت مدیریتش خیل عظیمی از مشترکان در سطح جامعه را در برمی‎گیرد نسبت به نظرسنجی در خصوص ارتباط روابط عمومی این اپراتور با رسانه‎ها اقدام کند و در صورت تایید صحت این ادعا نسبت به تغییر مدیریت این بخش حساس از این اپراتور اقدام کند.

  • ۹۲/۰۷/۲۹

نظرات  (۱)

خوشم میاد به ... حسابتون نمیکنه شما دلال های رسانه ای و باج گیران رو ایرانسل :-)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">