ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سعید کریمی ـ درخواست‌های مورد پذیرش وام ICT به دلیل عدم تامین اعتبار به شورای عالی اطلاع‌رسانی بازگردانده شده است.

جان‌فدا مدیر اعتبارات بانک رفاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: طی هفته‌های اخیر 240 تقاضا برای پرداخت وام کسب و کار مرتبط با فناوری اطلاعات به بانک رفاه فرستاده شد در صورتی که پیش از این اعتباری برای این منظور از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به بانک اختصاص پیدا نکرده بود.

وی گفت: به دلیل تامین نشدن اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، بانک رفاه طی نامه‌ای رسمی در تاریخ 11 تیرماه سال جاری پرونده‌های ارسالی به بانک را به شورای عالی اطلاع‌رسانی بازگرداند.

وی تأکید کرد: سال گذشته طی مرحله اول اعطای وام ICT، 20 میلیارد ریال اعتبار در اختیار بانک قرار گرفتن که تاکنون تقریباً تمام آن مبلغ پرداخت شده و مبلغ 5/3 میلیارد ریال آن باقی مانده است که پرونده‌های مرتبط با آن در حال بررسی است.

یک مقام آگاه در دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی نیز با تایید این مطلب در خصوص تکلیف نهایی وام‌های کسب و کار مرتبط با فناوری اطلاعات گفت: در این‌باره مسوولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید پاسخگو و پیگیر موضوع باشند.

وام مرحله دوم طرح کسب و کار مرتبط با فناوری اطاعات قرار بود به 240 شرکت خصوصی که دارای برنامه‌ای برای توسعه کسب و کار در حوزه فناوری اطلاعات هستند و همچنین دارای سابقه فعالیتی با مدت بیش از یک سال در این زمینه هستند تعلق گیرد.

بر همین اساس شرکت‌های واجدشرایط در صورت پذیرش درخواست حداکثر یک میلیارد ریال وام دریافت می‌کردند که بعد از یک سال از دریافت آن حداکثر 3 سال فرصت داشتند تا وام خود را پرداخت کنند.

  • ۸۴/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">