ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دستگیری اراذل فضای مجازی

| جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش تهرانی که اقدام به خودنمایی و کُری خوانی در فضای مجازی کرده بودند، خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح برخورد با اراذل و اوباش در تهران که منجر به دستگیری 241 تن از اوباش سطح یک و دو در نقاط مختلف تهران در روز سه شنبه شد، گفت: طرح های پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات با همکاری خود شهروندان و نیز رصد همکاران من در پلیس های تخصصی در نقاط مختلف تهران در حال اجراست که اخبار مربوط به آخرین مرحله اجرای این عملیات نیز منتشر شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره اینکه آیا از میان اوباش دستگیر شده در این طرح، اراذل و اوباش اینستاگرامی هم دستگیر شدند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: سه مورد از افراد دستگیر شده از ازاذل و اوباشی بودند که اقدام به کُری خوانی، عربده کشی و انجام اقدامات مجرمانه در فضای مجازی کرده بودند که با اقدامات انجام گرفته محل این افراد نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، مدتی است که برخی از اراذل و اوباش با ایجاد صفحاتی در فضای مجازی اقدام به تهدید دیگر اوباش و نیز کُری خوانی و ایجاد احساس ناامنی برای شهروندان می کنند، موضوعی که پلیس نیز به آن ورود کرده و برخورد با متخلفان در این فضا نیز آغاز شده است.

  • ۹۶/۱۲/۱۱

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">