ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مرکز تحقیقاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف با هدف آماده سازی مدیران بخش فناوری اطلاعات کشور با نقش استراتژیک IT دوره آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش آی‌تی‌آنالیز مرکز تحقیقاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) با توجه به ضرورت تغییر نگرش و تفکر در نحوه مدیریت و اثر گذاری بخش آی‌تی، کارگاه دو روزه ارتقای مدیر ارشد فناوری اطلاعات (CIO) را برای اولین بار در کشور در روزهای 17 و 18 دی ماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار می کند.

بر اساس این گزارش تدوین، بازنگری راهبردی فناوری اطلاعات سازمان و توانایی نقد آن، تهیه بازگشت سرمایه (ROI) پروژه های فناوری اطلاعات سازمان، تهیه نقشه مهارت های مدیریتی فناوری اطلاعات در سازمان و مسیر توسعه ای آن، شناسایی موانع و مشکلات اجرایی همسوسازی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات، آشنائی با حاکمیت فناوری اطلاعات و وجوه مختلف آن از جمله موارد مورد بحث در این کارگاه هستند.

شایان ذکر است که این کارگاه دو روزه ویژه مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها طراحی شده و به عنوان پیش نیاز و مقدمه ای برای ورود به کارگاه ها و مباحث پیشرفته تر و اخذ گواهی نامه مدیران ارشد فناوری اطلاعات ارائه می شود.

مدیران فناوری اطلاعات و علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این کارگاه می توانند به نشانی اینترنتی laitec.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 02166028963 الی 65 تماس بگیرند.

  • ۹۲/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">