ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مذاکره با ۵۰ شرکت و بانک در ایران و شرکت های تراز اول در دنیا برای استقرار در پارک علم و فناوری ICT، خبر داد و گفت : برای سرمایه گذاری در این پارک با ۵ شرکت بین‌المللی در حال مذاکره هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات بازدید کردند. 

دوایی با ارایه توضیحاتی درباره اهداف و کارکرد های این پارک علم و فناوری و اشاره به اینکه در این پارک خدمات مبتنی بر پشتیبانی فناورانه است، گفت : این پارک در حوزه های حمل و نقل هوشمند و در بخش الکترونیک، فعالیت می کند.

دوایی تصریح کرد : برای حضور شرکت های حمل نقل بین المللی با این شرکت ها در حال مذاکره هستیم.

وی از راه اندازی خوشه های مدل اقتصادی و خوشه های فناوری کارکردی مدیریتی در این پارک خبر داد و افزود : در زمینه ساخت این پارک تجربیاتی در کشور وجود دارد اما در تراز جهانی نیاز به تجربیات بیشتری داریم.

دوایی با اشاره به قرار گرفتن پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار پارک سلامت از امکان همکاری این دو پارک در حوزه اینترنت اشیا خبر داد.

وی  از مذاکره با 50 شرکت و بانک در ایران و شرکت های تراز اول در دنیا برای استقرار در پارک  خبر داد و گفت : برای سرمایه گذاری در این پارک با 5 شرکت بین المللی در حال مذاکره هستیم.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد : برنامه کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دوره، توسعه کسب و کار ها است و ما به طور جدی به دنبال تقویت آن هستیم.

وی به تدوین و ابلاغ آیین نامه پیوست فناوری برای انجام مناقصات اشاره کرد و گفت : این پیوست با هدف حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و توسعه فناوری در کشور تدوین و ابلاغ شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">