ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، یادواره شهید دکتر قندی، 27 اردیبهشت‌ماه و هم‌زمان با هفته ارتباطات برگزار می‌شود.

فرقانی - معاون وزیر ارتباطات و دبیر جشنواره فاوا - با بیان این مطلب اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و تکریم بزرگان و چهره‌های ماندگار، ایجاد فضای رقابتی سالم میان فعالان و ایجاد فضای تعامل میان دست‌اندرکاران این حوزه، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

وی افزود: از دیگر اهداف این جشنواره می‌توان به فراگیرکردن خدمات دولت الکترونیکی و عمق بخشیدن به این نوع از خدمات و ارتقاء سطح آگاهی جامعه اشاره کرد.

دبیر جشنواره ملی فاوا با اشاره به اهداف و سیاست‌های دولت تصریح کرد: با توجه به تجربیات گذشته و همچنین در نظر گرفتن اهداف سال‌های آتی و سیاست‌های دولت در بخش‌های مختلف نظیر اشتغال‌زایی و تاکید بر بومی‌سازی فناوری، عنوان‌های در نظر گرفته شده برای کمیته‌ها در سال جاری نسبت به دوره‌ی گذشته متفاوت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در سال جاری در دو بخش عمومی و دانشگاهی برگزار می‌شود و هیچ محدودیتی برای شرکت افراد حقیقی و حقوقی در این جشنواره وجود نخواهد داشت.

فرقانی با بیان این که دومین جشنواره ملی فاوا با ویژگی‌های جدیدی برگزار خواهد شد تصریح کرد: امکان حضور ایرانیان خارج از کشور در بخش‌های مختلف این جشنواره و هم‌چنین اضافه شدن بخش دانشجویی در کنار بخش عمومی از جمله ویژگی‌های جشنواره دوم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای سیاست‌گذاری جشنواره گفت: تلاش شده است تا تمامی دست اندرکاران و نهادهای ذیربط در این شورا حضور داشته باشند.

  • ۹۰/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">