ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین نمایشگاه اله سیت ‪ ۸۴‬پایان یافت

| سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ | ۰ نظر

دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات، نرم افزار شهر الکترونیک (اله سیت) که از روز نهم آذر ماه در مشهد کار خود را آغاز کرده بود، بعدازظهر روز یکشنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم "مهدی کارگر" رییس ستاد خبرگزاری نمایشگاه با اشاره به اینکه اکثر مخاطبین نمایشگاه رامتخصصین تشکیل داده‌اند، گفت: بررسی‌های به عمل آمده گویای این است که اغلب غرفه‌ها توانسته‌اند مخاطبین خود را بیابند.
وی افزود: نقایص اله‌سیت بر کسی پوشیده نیست اما امیدواریم در دوره‌های بعد این نقایص به طور کلی برطرف شود.
در ادامه "بنی هاشمی" شهردار مشهد گفت: ما پیام نمایشگاه اله سیت را به عنوان گامی بلند برای دسترسی به زندگی راحت امروز می‌دانیم و تحقق این پیام در ساختاری تعریف شده میسر خواهد بود.
وی افزود: از اوایل دی ماه به مراجعین به شهرداری‌ها صورت حساب کامپیوتری داده می‌شود و این یکی از راه‌های تحقق اهداف شهر الکترونیکی است.
در پایان با حضور جمعی از مسوولان استانی و متخصصین فن و عوامل برگزاری نمایشگاه به نفرات برگزیده لوح یادبودی داده شد.
شرکت الکاپرداز رتبه اول در زمینه تخصص، شرکت ارتباطات فراگستر شرق (آفتاب) مقام اول را در زمینه اطلاع رسانی، سازمان آمار و فناوری اطلاعات تهران نیز رتبه اول را در زمینه اخلاق حرفه‌ای دریافت کرد.
همچنین ایران رایانه رتبه اول را در زمینه غرفه‌آرایی و گروه رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی مشهد رتبه اول را با رباتیک فوتبالیست از آن خود کرد.
به بهترین ‪ ) SMS‬پیام کوتاه تلفن همراه ) نمایشگاه نیز لوح یادبودی داده شد، این ‪ SMS‬حاوی پیامی مبنی بر اله‌سیت راهی به سوی آرمان شهر اسلامی بود.
در ادامه به برترین وبلاگ نویس نیز لوح یادبودی داده شد.

  • ۸۴/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">