ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده موبایل

| يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران 14 و 15 اسفندماه امسال به همت مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه شریف برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ، بررسی اکوسیستم و بازار خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران و نمایش نوآوریها، دستاوردها و توانمندی های شرکتهای خدمات ارزش افزوده تلفن همراه از جمله اهداف برپایی این کنفرانس است .

در این کنفرانس نشستهای تخصصی با موضوعاتی چون 'خدمات بانکی و پرداخت همراه'، 'خدمات عمومی و دولتی در بستر تلفن همراه' و 'محتوا و نرم‎افزار بر روی تلفن همراه ' برگزار می شود.

همچنین' مقایسه روش‌ها و فناوری‌های مختلف پرداخت همراه' ، 'تحلیل نقش آینده بانک‎ها در صنعت بانکداری همراه و چگونگی سرمایه‎گذاری آنها در بازار'، ' چالش‎های همراه‎سازی اجزای زنجیره ارزش ارایه خدمات پرداخت همراه' و 'تامین امنیت در ارایه خدمات مالی همراه ' از جمله عناوین سخنرانی های تخصصی این کنفرانس است .

همچنین در طول روزهای برپایی این کنفرانس کارگاه های آموزشی با موضوعاتی همچون 'بانکداری و پرداخت همراه '، ' نحوه ارایه خدمات عمومی و دولتی در بستر تلفن همراه' و 'آموزش تخصصی محتوا برای تلفن همراه ' برپا می شود.

علاوه براین در این کنفرانس مباحثی در زمینه های ' نمونه‎های موفق ارایه خدمات شهری در بستر موبایل' ، 'نقش خدمات مکان محور در ارایه خدمات شهری' ، 'یکپارچه‎سازی دولت الکترونیک و دولت همراه '، ' فرصت‎های خلق ارزش افزوده از طریق ارایه تبلیغات بر بستر تلفن همراه '، 'مدل‌های مشارکت در تولید و ارایه محتوا' و 'ارایه فاکتورهای کلیدی مدل کسب و کار در حوزه بازی تلفن همراه ' مطرح می شود .

دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزارمی شود .

  • ۹۰/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">