ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دیدار مدیران مخابرات و ایرانسل

| سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که در دفتر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انجام شد، ضمن بررسی ظرفیت‌های همکاری مشترک بین مجموعه ایرانسل و شرکت مخابرات ایران گفت: آمادگی داریم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری‌های دوجانبه، در توسعه ی بازار ارتباطات کشور نقش گسترده‌تری داشته باشیم.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، صدری در این دیدار که امروز، برگزار شد، خاطرنشان کرد: در تمام حوزه‌های همکاری بین دو شرکت ایرانسل و شرکت مخابرات ایران، روند جدید و متمایزی نسبت به گذشته را تعریف کرده و بر طبق آن با هم افزایی های صورت گرفته، طبق برنامه ششم توسعه، حوزه ICT را که حقیقتا پیشران توسعه در کشور است گسترش می دهیم.
دزفولی نیز با تاکید بر جایگاه ویژه مخابرات ایران افزود: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل آمادگی دارد تا در حوزه‌های موردنظر، همکاری‌های خود را با مجموعه مخابرات ایران، بیش ‌از پیش افزایش دهد. چراکه همکاری دو مجموعه، موجب همگرایی بیشتر در مجموعه ارتباطی کشور خواهد شد.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">