ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مارگارت وستاگر کمیسیونر آنتی تراست اتحادیه اروپا هفته آینده با مدیر ارشد اجرایی اپل، آلفابت، بوردکام و انویدیا ملاقات می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کارشناسان آنتی تراست پیش بینی می کنند او در حوزه تحقیقات ادغام و رقابت موضع سختگیرانه تری اتخاذ کند.

وستاگر با تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل، ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی و کنت واکر حقوقی آلفابت، هاک تان مدیر ارشد اجرایی بورد کام و جنسن هوانگ مدیر ارشد اجرایی انویدیا در سن فرانسیسکو و پالو آلتو ملاقات خواهد کرد.

او همچنین با میرا موراتی مدیر ارشد فناوری اوپن ای آی و جیسون کوان مدیر ارشد استراتژی شرکت نیز ملاقات کرد. ملاقات وستاگر و تیم کوک در حالی انجام می شود که اپل در ۲۰۲۳ میلادی به رقبا اجازه داد به سرویس های پرداخت موبایل اش که برای کیف پول های موبایل به کار می روند، دسترسی یابند. این اقدام با هدف به پایان رساندن تحقیقات وستاگر و اجتناب از یک جریمه سنگین انجام شده است.

به گفته منابع آگاه، کمیسیون اتحادیه اروپا احتمالا در ماه جاری میلادی خواستار بازخورد رقبا و مشتریان دراین زمینه شود، هرچند تصمیم نهایی گرفته نشده است. قرار است جلسه وستاگر با آلفابت در ۱۱ ژانویه برگزار شود.

از سوی در روز دیدار وستاگر و مدیران ارشد شرکت های فناوری، دادگاه عالی اروپا توصیه هایی غیرالزام آور درباره آنکه قضات درخواست تجدید نظر جریمه ۲.۴۲ میلیارد دلاری گوگل را قبول یا رد کنند، نیز ارائه خواهد کرد. این جریمه در خصوص یک پرونده آنتی تراست و مربوط به سرویس خرید این شرکت است.

  • ۰۲/۱۰/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">