ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل مبارزه با پولشویی وزارت اطلاعات از راه اندازی سامانه تدارکات دولت با هدف ایجاد شفافیت در خرید کالاهای اداری در آینده نزدیک خبر داد.

مدیرکل مبارزه با پولشویی وزارت اطلاعات روز یکشنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین افزود: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید اراده مصمم داشته باشیم و همه دستگاهها وظایف قانونی خود را به شکل شایسته انجام دهند.
وی ضمن تشریح وضعیت قاچاق کالا و ارز در کشور و آثار و پیامدهای آن بر اقتصاد داخلی بر مقابله سیستماتیک با قاچاق کالا در مبادی رسمی و غیررسمی در جهت پیشگیری از فساد و شناسایی آن قبل از وقوع تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، مدیرکل مبارزه با پولشویی وزارت اطلاعات با تشریح فرآیند و رصد و شناسایی کالاهای قاچاق در سامانه تجارت الکترونیک اظهار داشت: بزودی با ایجاد شفافیت در چگونگی خرید کالاهای اداری از طریق سامانه تدارکات دولت از ورود کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل تولید می شود در بدنه اجرایی دولت جلوگیری می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">