ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه اندازی سایت ویژه کودکان

| چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۶، ۰۵:۱۹ ب.ظ | ۲ نظر

دفتر امور زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه از راه اندازی بزرگترین وب گاه به زبان فارسی برای کودکان خبر داد.

"محسن محمدی" مسوول مرکز اطلاع رسانی "شمیم" وابسته به دفتر امور زنان سپاه پاسداران اعلام‌کرد: وب گاه تخصصی کودک شامل بخش‌های متنوع ویژه کودکان می‌باشد و سعی شده است با پویانمایی جاذبه‌های بصری این وب‌گاه افزایش یابد.

وی گفت: این پایگاه شامل بخش‌های متنوعی چون شعر، نیایش ، داستان‌های کودک، بازی و سرگرمی، کارت پستال، دانستنی‌های کودک، آثارکودک، مجله‌خوانی‌و کتاب خوانی، ترانه‌های کودک، لطیفه و ضرب‌المثل است.

علاقمندان برای دسترسی به این پایگاه اینترنتی ویژه کودکان می‌توانید به آدرس ‪ http://www.nogolan.ir‬مراجعه کنند.

  • ۸۶/۰۱/۲۹

نظرات  (۲)

راهنمای تهیه و ارسال بهترین خاطره تربیتی مدیران و مربیان مهدکودک ها: یک خاطره ، تجربه تربیتی کودک مهد خود اولیاء و خانواده ها: یک خاطره، تجربه تربیتی فرزند خود مطالبی پذیرفته خواهند شد که مطابق با الگوی زیر تنظیم شده باشند. لذا رعایت نکات ذیل برای نویسندگان الزامی است. 1-مطالب ارسالی بایستی به زبان فارسی حداقل 15 سطر و حداکثر 30 سطر باشد. 2- مطالب بایستی در محیط Word با فونت فارسی و در سایز 14 تایپ گردد. 4- در صورت تمایل می توانید تصاویر مربوط به متن را همراه با فایل متنی خود با حداکثر ظرفیت 2 مگابایت ارسال نمایید. 5- آخرین مهلت برای ارسال مقالات 31 فروردین ماه 1388 است. 6-پس از آماده شدن متن ، فرم مشخصات را تمکیل کرده و آن را از قسمت browse انتخاب و دکمه ارسال را کلیک نمایید . جوایز مدیران و مربیان مهدکودک ها: 1 سکه تمام بهار آزادی برای نفر اول همراه با تندیس ویژه مهدایران و لوح تقدیر 1 سکه نیم بهار آزادی برای نفر دوم همراه با تندیس ویژه مهدایران و لوح تقدیر 1 سکه ربع بهار آزادی برای نفر سوم همراه با تندیس ویژه مهدایران و لوح تقدیر جوایز اولیاء و خانواده ها: 1 سکه تمام بهار آزادی برای نفر اول همراه با تندیس ویژه مهدایران و لوح تقدیر 1 سکه نیم بهار آزادی برای نفر دوم همراه با تندیس ویژه مهدایران و لوح تقدیر 1 سکه ربع بهار آزادی برای نفر سوم همراه با تندیس ویژه مهدایران و لوح تقدیر نکته : ارسال فایل و یا پرینت متن مسابقه،از طریق پست به آدرس مهدایران و یا ارسال به صندوق الکترونیکی سایت مهدایران آزاد می باشد. راهنمای تهیه و ارسال نقاشی ویژه کودکان مهدکودک موضوع نقاشی: کودک و کامپیوتر و یا کودک و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقاشی هایی پذیرفته خواهند شد که مطابق با الگوی زیر تنظیم شده باشند. لذا رعایت نکات ذیل برای کودکان عزیز الزامی می باشد. 1-استفاده از هر مواد نقاشی آزاد می باشد. 2- نقاشی ها یا بر روی کاغذ A4 و یا در محیط paint ویندوز آماده گردد. 4- به علت بررسی نقاشی ها توسط کارشناسان مربوطه ، نقاشی بدون همکاری اولیاء و مربیان عزیز باشد. 5- آخرین مهلت برای ارسال نقاشی 31 فروردین ماه1388 است. 6-پس از آماده شدن نقاشی ، فرم مشخصات را تمکیل کرده و آن را از قسمت browse انتخاب و دکمه ارسال را کلیک نمایید . جوایز کودکان برگزیده مسابقه: به صد نفر از برندگان عزیز، کیف مهدایران با لوازم التحریر همراه با لوح تقدیر ارسال خواهد شد. نکته : ارسال فایل و یا پرینت متن مسابقه،از طریق پست به آدرس مهدایران و یا ارسال به صندوق الکترونیکی سایت مهدایران آزاد می باشد. پورتال الکترونیکی مهدایران www.mahdiran.ir
واقعا شما این کار را انجام دادید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">