ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرویس موبایل پیمنت یا پرداخت از طریق تلفن همراه یکی از سرویس‌هایی است که شرکت ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه تلکام به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایسنا)، این سرویس با سرویس مشابهی که بانک‌ها ارائه کردند تفاوت دارد زیرا به گفته‌ی معاون بازاریابی شرکت ارتباطات سیار این سرویس چند ویژگی داشته که یکی از آن‌ها بحث امنیت و مستقل بودن آن از گوشی و فعال بودنش برروی سیم‌کارت مشترک است.

به گفته محمدمهدی عطوفی همراه اول وابسته به بانک خاصی نیست و این سرویس نیز برای تعداد محدودی فعال شده و پس از انجام اصلاحات لازم و نقاطی که باید اصلاح شود به صورت عمومی ارائه خواهد شد.

او پیش از این درباره‌ی سرویس جدید همراه اول "پرداخت موبایل" اظهار کرده بود: این سرویس در سال گذشته طراحی و پیاده‌سازی شده است و در سال جاری و با اخذ موافقت نهایی از مراجع ذی‌صلاح ارایه خواهد شد.

وی گفته بود: این سرویس توسط اپراتور اول طراحی شده و قابلیت اجرا در سیستم‌های بانکی کشور را دارد که قابلیت دسترسی و سرعت انجام از ویژگی‌های این سرویس است که در آن ارایه خدمات بانکی و پرداخت توامان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مجموعه سرویس‌های ارزش افزوده شرکت ارتباطات سیار با نام تجاری پردیس در نمایشگاه تلکام ارائه می‌شود و طول نمایشگاه به طور رایگان برای همه‌ی مشترکان قابل نصب و راه‌اندازی است.

  • ۸۸/۰۹/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">